Másodperces versek

Üdv!

Úgy látszik, ma nem bírok magammal, és újra fel kell töltenem valamit. Szemezgettem már egy ideje ezekkel a versekkel, amiket NEM a 2007-es versíró ciklusomban írtam, hanem valamikor az elmúlt két évben. Kis szösszenetecskék, képecskék, játékok ezek, amiket csak úgy lekörmöltem az órai vázlataim aljára, margójára, vagy egyenesen a "Másodpercesek" című dokumentumba. Belegondolva a "dobozom mélyén" nagyon sok ilyen lapul még, csak valahogy sohasem gondoltam rá, hogy ezeket meg is osszam.



Esernyő


Kifordultam magamból,
nem kellek,

kidobtál:

nem kellek,
kifordultam magamból.

Csikk


Szép-szál voltam.
Elnyomort vagyok.
Egésszé válhatok?

Éj


Unatkozgatok.
Minden csak volt.
Sötét és Semmi.
Vagyok, leszek.
Rém-unalmamban
teremtgetek…

Fényképezőgép


Nem képelődnék,
de lételemem a kép,
ekképp
képtelenül
szenvedek.


(A kép Jyväskyläben készült még december 27-én. Nem feltétlenül illik a versekhez, de gondoltam, valamit mégis feltöltök hozzájuk.)

Megjegyzések

  1. A kép délután ötkor készült, vagy hajnali kettőkor? ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D "Hajnal" kilenckor készült. Épp Laajavuorira tartotunk fel, hogy megnézzük 9:40-kor a napkeltét.

      Törlés
  2. Szeretnék még ilyen verseket olvasni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése