Fekete-fehér

Ismét egy régi, 2007-es versem, de nevezhetjük dalszövegnek is. Valamivel másabb, mint a többi vers, amit ebben az időszakomban írtam.

Fekete-fehér


Sokszor van, hogy azt mondjuk, fehér, fekete,
Pedig minden színnek megvan a szerepe.
Nem lehet egy dolog rossz, vagy fordítva: jó…
Az érem kétoldalú… tudd, ez a való.
Nincs fekete, meg fehér, hisz érzem,
Hogy miért hiszik mégis, nem értem.
Nem értem!

Sohasem tudhatjuk, hogy mi a valóság,
Mi másnak igaz, nekünk lehet hazugság.
Miért nem fogadjuk el: nincs mindig igazunk,
És nem mindig jó, ha mindent feladunk…
Nincs fekete, meg fehér, hisz érzem,
Hogy miért hiszik mégis, nem értem.
Nem értem!

Bármit hiszünk, fekete és fehér sincsen,
Ami neked semmi, nekem lehet kincsem.
Emberek vagyunk… bármikor tévedhetünk,
Akkor is, mikor azt hisszük, hogy szeretünk.
Nincs fekete, meg fehér, hisz érzem,
Hogy miért hiszik mégis, nem értem.
Nem értem!


Megjegyzések